piektdiena, 2016. gada 22. aprīlis

2016. gada pavasara jaunumi

Jaunākajā rakstā informēšu jūs par dažādiem jaunumiem, kas notikuši šajā pavasarī.


1) Kā jau pirms nedēļas minēju, Rīgā ir atvērusies jauna kafejnīca "Kairi cafe", uz kuru no visas sirds iesaku aiziet - tas ir tā vērts!


2) Vēl tikai 3 dienas iespējams apciemot vienu no Vidzemes skaistākajām pilsētām un izbaudīt Siguldas restorānu nedēļu, kuras ietvaros gardēžiem būs iespēja nobaudīt daudz dažādus gardumus no ēdienkartēm par divām cenām - 15 un 20 eiro.

3) Varbūt esat pamanījuši Siera nama jauno loterijas reklāmu tv kanālos un internetā. Man bija liels gods un izaicinājums piedalīties reklāmas radīšanā kā ēdienu stilistei. Process bija ļoti aizraujošs un interesants! Paldies reklāmas aģentūrai par uzticēšanos, labprāt kaut ko tādu atkārtotu!

4) Tuvāko nedēļu laikā Kikas virtuves facebook un instagram kontos būs konkursi ar balvām, sekojiet līdzi informācijai!

5) Saviem lasītājiem pašlaik gatavoju vēl vienu vērienīgu un man ļoti nozīmīgu pārsteigumu, informācija sekos!

6) Rīgas Miesnieks šajā pavasarī radījis jaunu, atsvaidzinošu iepakojuma dizainu ar krāšņiem purpura toņiem logotipā, kā arī radījuši divus jaunus produktus bez E-vielām, kurus mēs arī notestējām - "Rakveres cepamdesas", kuras var gatavot kā mājās uz pannas, tā ārā uz grila, kā arī "Mini gaļas bumbiņas", kuras var uzdurt uz iesmiņiem un cept uz grila vai pannas vien pāris minūtes līdz tās paliek zeltaini brūnas. Klasiska vērtība ir cīsiņi nr. 1 Latvijā - "Rakveres cīsiņi", kuri vienlīdz labi garšo gan vārīti, gan cepti. Paldies Rīgas Miesniekam!


7) Patīkami jaunumi no Orkla Foods Latvija. Iecienītās un garšīgās 100% "Guttas" sulas ieguvušas jaunu iepakojuma dizainu un grafisko identitāti. Tās ir ievērojamākās izmaiņas "Gutta" vizuālajā izskatās un veidolā visā šī zīmola 22 gadu pastāvēšanas vēsturē. Zīmolam tagad ir jauns logo, ir ieviesta jauna vizuālā identitāte un modernāks iepakojuma dizains. Sulu ražošanu jaunā dizaina iepakojumā uzņēmums sācis ražot 29. martā. Jaunajā izskatā Orkla Foods Latvija centušies ietvert "Gutta" sulīgumu, dzīvesprieku un emocijas, kas, manuprāt, viņiem ir izdevies godam!
Līdz ar izmaiņām "Gutta" sulu dizainā uzņēmums sācis ražot arī divus jaunus produktus 200ml tilpumā - Ābolu-balto vīnogu sulu un Apelsīnu sulu, kas ir papildinājums jau iepriekš 200ml iepakojumā ražotajai Ābolu sulai. Tās visas ir 100% sulas. Mums ļoti garšoja visas sulas, paldies Orkla Foods Latvija! Es visvairāk esmu iecienījusi apelsīnu un tomātu sulu, bērniem ļoti garšoja ābolu un ābolu-balto vīnogu sulas, un meitai patīk ņemt mazās, ērtās suliņas uz skolu.


8) Vecrīgā, Audēju ielā 14, oficiāli atklāta pasaulē iecienītā un Latvijā ilgi gaidītā picērija Pizza Hut. Tas ir vienīgais šī zīmola “dine-in” restorāns Baltijas valstīs. Pizza Hut galvenā iezīme ir picas, kas gatavotas pēc amerikāņu tradīcijām un ceptas īpašā pannā.
Arī es biju uzaicināta uz picērijas atklāšanu, un, jāsaka, lai gan esmu plāno picu piekritēja, picas ar biezajām pamatnēm garšoja labi, nebija sausas! Man ļoti patika salātu bāra daudzveidība ar dažādām mērcēm. Nevar nepieminēt laipno apkalpošanu, brīvo atmosfēru, saulainās telpas. Tāda kičīga vieta divos stāvos pašā Rīgas centrā, kura īsti piemērota jauniešiem (un ne tikai), neformālām ballītēm mazākā vai lielākā kompānijā. Turklāt otrdienās pērkot vienu picu, otru saņemsiet bez maksas.


Pizza Hut piedāvā pēc amerikāņu tradīcijas ceptās biezās pamatnes picas, kā arī salātus, pastu un desertus. “Dine-in” koncepts paredz, ka ēdienu iespējams baudīt uz vietas, un pieejama apkalpošana pie galdiņiem. Restorāna divos stāvos pieejamas vairāk nekā 90 sēdvietas, un tas atvērts apmeklētājiem katru dienu no plkst. 11.00 līdz 23.00.


“Jaunu riteni neizgudrosi, taču ikvienu lietu un ēdienu iespējams uzlabot. Tas attiecas arī uz picu, vienu no iecienītākajiem ēdieniem pasaulē. Lai arī lielākajai daļai cilvēku šis ēdiens saistās ar Itāliju, tiem, kam patīk kārtīgi paēst, pirmā doma būs – Amerika! Lai nobaudītu īstu amerikāņu picu, nav jāceļo pāri okeānam, jo leģendārā Pizza Hut tagad pieejama arī Latvijā,” stāsta Kārlis Zandersons, KFC un Pizza Hut reģionālais vadītājs Baltijas valstīs. “Amerikāņu picas ir biezas un sātīgas, vienu maltīti iespējams dalīt ar diviem un vairāk draugiem.”


“Rīgā atvērtais Pizza Hut restorāns pagaidām ir vienīgais “dine-in” Baltijā. Tas nozīmē, ka klientiem pieejams pilns serviss pie galdiņiem, sākot no pasūtījumu pieņemšanas līdz pat norēķināšanās brīdim. Latvijai otrs tuvākais “dine-in” restorāns atrodas Helsinkos, savukārt Lietuvā darbojas ekspress tipa Pizza Hut,” saka UAB „Cibus Restaurants“ vadītājs un KFC un Pizza Hut franšīzes īpašnieks Baltijas valstīs Sigurdurs A. Sigurdsons. “Stundas laikā varam izcept pat piecdesmit picu, turklāt piedāvājums uzrunās gan veģetāriešus, gan gaļēdājus.”


Leģendārais veiksmes stāsts

Picu dzimtene ir Itālija, tomēr arī Amerikā tās kļuva populāras pēc Otrā pasaules kara. Pizza Hut vēsture datējama ar 1958. gadu, kad divi brāļi Dans un Franks Karniji (Dan and Frank Carney) nolēma īstenot savu sapni, Kanzasas pilsētā Vičitā (Wichita) atverot picu restorānu. Lai realizētu mērķi, brāļi aizņēmās 600 dolāru no mātes un sāka cept picas mazā mājiņā (Pizza Hut tulkojumā “picas būdiņa”). Pēc desmit gadiem Pizza Hut jau lepojās ar desmitiem tūkstošu klientu 310 restorānos. Patlaban picas iecienītas vairāk nekā 100 valstīs. Tā ir lielākā picu restorānu ķēde, aptverot 12000 restorānus visā pasaulē.

Par KFC Baltics

Restorānu ķēdes vadošie zīmoli ir KFC ar 20 000 restorānu un Pizza Hut ar 12 000 restorānu visā pasaulē. Lietuvas pilsētās Viļņā un Panevēžā veiksmīgi darbojas jau 4 KFC un 2 Pizza Hut restorāni. Biznesa mērķis ir paplašināt šo zīmolu tīklu Baltijas valstīs, tādēļ Pizza Hut restorāna atvēršana Latvijas galvaspilsētā ir ļoti svarīgs un ambiciozs solis uzņēmuma attīstības plānā.

Nav komentāru:

Komentāra publicēšana